MARKETING
RYNKI ZAGRANICZNE
Szkolenie: Marketing międzykulturowy
Szkolenie z marketingu międzykulturowego pomoże w lokowaniu produktu poza rynkiem macierzystym. Pokaże jak dostosować przekaz marketingowy, w tym stronę internetową, do strefy kulturowej konsumenta oraz pułapki kulturowe przy promowaniu produktów na rynki zagraniczne.
Szkolenie omawia kulturową symbolikę koloru, efekt kraju pochodzenia, wpływ stereotypów na decyzje konsumenckie, podatność produktów na standaryzację. Wyjaśnia czym jest glokalizacja. Pokazuje pułapki mowy niewerbalnej i błędy zakładanego podobieństwa. Daje możliwość porównania stylów reklamy w różnych kulturach. Poprzez case study firm globalnych, analizuje dostosowywanie produktu do oczekiwań zagranicznych konsumentów oraz pokazuje przyczyny nieudanych kampanii marketingowych.
HOTELARSTWO
TURYSTYKA
Szkolenie: Obsługa gości z Dalekiego Wschodu
Szkolenie skierowane jest do branży hotelarskiej i turystycznej. Ułatwi profesjonalną obsługę turystów z Dalekiego Wschodu, pokaże jak poprawnie rozlokować grupy z Chin, Korei i Japonii, wyjaśni jak rozmawiać z gośćmi, jak reagować gdy klient jest niezadowolony.
Szkolenie omawia wartości i mentalność Azjatów, analizuje oczekiwania gości z Japonii, najczęstsze błędy, trudne sytuacje, azjatyckie przesądy w hotelarstwie, popularne gesty i znaki, ułatwia pokonanie barier komunikacyjnych, wprowadza scenki „Na recepcji”, podaje praktyczne rady.
NEGOCJACJE
CHINY
Szkolenie: Komunikacja biznesowa i negocjacje z Chińczykami
Szkolenie z komunikacji biznesowej przygotowuje do negocjacji z Chińczykami, pokazuje najważniejsze różnice kulturowe w biznesie, omawia postawy i zachowania negocjacyjne źle odbierane w Państwie Środka oraz (nie)skuteczność zachodnich technik negocjacyjnych.
Szkolenie wyjaśnia jakim jesteś negocjatorem (test) i jaka jest Twoja BATNA, omawia mentalność Chińczyków, chińskie sztuczki, manipulowanie czasem, sposoby wywierania wpływu, metody niekonfrontacyjne, targowanie się i ustępowanie w/g chińskich zasad, tłumaczy redefiniowanie umowy i dlaczego podpisanie kontraktu to początek - a nie koniec negocjacji, pokazuje co daje rzeczywistą przewagę negocjacyjną.
CHINY, KOREA
TAJWAN
Szkolenie: Różnice kulturowe w biznesie / Efektywna komunikacja z partnerami z Chin i z Korei Pd.
Szkolenie z różnic kulturowych w biznesie pomoże przygotować się do wizyty, spotkania i udziału w targach, przełamie barierę kulturową, ułatwi small talk przed rozmowami handlowymi oraz zwiększy efektywność komunikacji mailowej i telefonicznej z kontrahentami z Chin, Tajwanu, Korei Pd.
Szkolenie przedstawia różnice kulturowe oczami Azjaty, mentalność Chińczyków, Tajwańczyków i Koreańczyków, hierarchiczność i proces decyzyjny, koreańską kulturę korporacyjną, wyjaśnia kiedy Azjata traci twarz i jak uratować sytuację, tłumaczy kiedy chińskie TAK oznacza NIE, etykietę biznesu, chiński dress code, tematy tabu, wizytówki i prezenty, szczęśliwe i pechowe daty wizyty, podaje praktyczne rady.
KOMUNIKACJA
MIĘDZYKULTUROWA
Szkolenie: Komunikacja międzykulturowa w biznesie - Rozwój kompetencji
Szkolenie z komunikacji międzykulturowej w biznesie przygotowuje do spotkań, wideokonferencji i udziału w targach w odmiennych strefach kulturowych, pomaga pokonać bariery komunikacyjne, zwiększa efektywność pracy w zespołach wielokulturowych.
Szkolenie omawia tematy tabu, small talk, zachodni język bezpośredni, komunikację wysokiego kontekstu na Bliskim i Dalekim Wschodzie, pokazuje kiedy chińskie TAK oznacza NIE, poprawia efektywność komunikacji mailowej i telefonicznej, wyjaśnia ekspresyjność, roszczeniowość i krytyczny feedback w różnych kulturach, tłumaczy różnice mowy niewerbalnej, znaczenie gestów, emblematów, kulturowej symboliki kolorów, pokazuje pułapki międzykulturowe.
SAMORZĄDY
URZĘDY
Szkolenie: Obsługa klienta odmiennego kulturowo
Szkolenie „Obsługa klienta odmiennego kulturowo” jest dedykowane pracownikom samorządów i Urzędów Pracy, którzy rozwiną swoje kompetencje i nabiorą pewności siebie w kontakcie z cudzoziemcami.
Szkolenie pomaga pokonać bariery w komunikacji oraz ułatwia zrozumienie, że „Inny” nie oznacza zagrożenia. Uczestnicy szkolenia poznają różnice kulturowe, zweryfikują stereotypy (w tym dot. Rosjan, Ukraińców, Białorusinów), poznają oczekiwania migrantów z różnych kultur, doświadczą co oznacza być gorszym, wezmą udział w ćwiczeniach „Po drugiej stronie okienka” i w symulacjach trudnych sytuacji w urzędzie.
MIĘDZYKULTUROWE FAUX PAS
DRESS CODE W BIZNESIE
Szkolenie: Etykieta biznesu a różnice kulturowe
Szkolenie z etykiety biznesu pomoże poczuć się komfortowo w różnych strefach kulturowych, zrobić dobre wrażenie na zagranicznym kontrahencie, wyjaśni jak ubrać się zgodnie z oczekiwanym dress code, jak uniknąć faux pas przy powitaniu i w trakcie spotkania, uczy przełamywać bariery komunikacyjne.
Szkolenie przedstawia kultury ceremonialne, hierarchiczne i egalitarne, pokazuje prawidłowy dystans przestrzenny i komunikacyjny, uczy sztuki prezentu, wymiany wizytówek i precedencji, omawia tematy tabu, small talk w krajach kokosu i w krajach brzoskwini, wskazuje pułapki mowy niewerbalnej, gestów i emblematów, wyjaśnia symbolikę koloru w różnych kulturach, omawia najczęstsze błędy popełniane na wideokonferencjach i spotkaniach.
FRANCJA
POLSKA
Szkolenie: Mentalność Francuzów / Efektywna komunikacja z partnerami z Francji
Szkolenie z różnic kulturowych Francja - Polska ma na celu przybliżyć mentalność Francuzów, poprawić efektywność współpracy z francuskim kontrahentem oraz rozwinąć kompetencje pracowników zatrudnionych we francuskich korporacjach.
Szkolenie przedstawia Polaków oczami francuskich managerów, pokazuje kontrast w oczekiwaniach francuskiego dyrektora i polskiego pracownika, omawia francuską kulturę organizacyjną i różnice w zarządzaniu, wyjaśnia rozbieżność w udzielaniu negatywnego feedbacku, small talk i tematy tabu, francuski savoir vivre w biznesie, uczy efektywnej komunikacji mailowej z Francuzami.
HONGKONG, CHINY
TAJWAN, KOREA Pd.
Trening relokacyjny dla wyjeżdżających do Chin, Hongkongu, Korei Pd i na Tajwan
Trening relokacyjny dla wyjeżdżających do państw Dalekiego Wschodu ma na celu ułatwić przejście przez szok kulturowy, zrobić dobre wrażenie w nowym środowisku pracy, pokonać bariery komunikacyjne, pomóc funkcjonować w odmiennej kulturze.
Szkolenie przedstawia wartości konfucjańskie aktualne w XXI w, rolę Mianzi i Guanxi, różnice kulturowe w biznesie, kulturę organizacyjną w Korei i w Chinach, tematy tabu, dress code, symbolikę kolorów, przesądy, pułapki komunikacji wysokiego kontekstu, wyjaśnia kiedy TAK oznacza NIE, jak pisać i mówić by Azjata nie stracił twarzy, pokazuje jak rozwiązywać sytuacje trudne, omawia dress code, zachowanie przy stole, popularne gesty, chiński kalendarz, wprowadza w sytuacje z życia codziennego, podaje praktyczne rady.
LA POLOGNE - POUR EXPATRIES
DLA EKSPATÓW w POLSCE
Trening relokacyjny w j. francuskim dla cudzoziemców w Polsce
Trening relokacyjny w j. francuskim ułatwia adaptację cudzoziemców w Polsce, zmniejsza szok kulturowego, weryfikuje stereotypy, przedstawia jak kształtowała się mentalność Polaka, wyjaśnia różnice kulturowe, zapoznaje z polskimi zwyczajami i świętami.
Szkolenie dla ekspatów francuskojęzycznych pomaga przełamać bariery komunikacyjne, pokazuje Polaków prywatnie i w pracy, wskazuje różnice w zarządzaniu, przedstawia oczekiwania polskich pracowników, omawia dystans do władzy, wyjaśnia dlaczego Polak milczy na zebraniu a dyskutuje na korytarzu, analizuje fazy szoku kulturowego, stosunek do czasu – punktualność, planowanie, terminowość, godziny pracy, tematy tabu i small talk, objaśnia popularne i niewskazane gesty, podaje praktyczne rady.